“Закуска в Тифани” от Труман Капоти

Здравейте, мили четящи хора!

You can check my English review here – https://www.goodreads.com/review/show/3534646861

Тази книжка ми беше подарена от една книжна дружка. Признавам, че не я бях чела, нито съм гледала филма. Не знам, дали на мен нещо ми има, но книгата ми вървеше адски бавно, за сравнително малкия си обем. За мое съжаление това не се оказа четиво, което да остави някакъв отпечатък в съзнанието ми. Най-интересно ми беше да разбера какво ще се случи с котаракът на главната героиня, което само по себе си говори за това до колко ми допадна историята.

От многото коментари, които прочетох, мислейки, че самата аз съм пропуснала нещо в книгата, разбрах, че не съм единствената със смесени чувства. И, няма нищо лошо в това. Както обичам да казвам – колкото книги, толкова читатели. Падам си като цяло по по-различен тип литература, но обичам да експериментирам от време на време. Доста хора казват, че филмът им е харесал повече, може би най-вече заради актрисата в главната роля. Някога може би и аз ще му дам шанс. А, вие чели ли сте книгата? Гледали ли сте филма? Харесаха ли ви?

Действието се развиваше доста странно. Прескачахме от днешният ден в миналото и в спомените на разказващия. Коя е Холи? Защо е такава? Като цяло откриваме по някоя друга частица от миналото й, опитвайки се да сглобим парченцата от нейният пъзел, но някак си не успяваме. Фред също е много странен персонаж и не можах да симпатизирам на никого от книгата. Това сигурно е най-краткото ми ревю на книга до сега, но не намирам нищо нито позитивно, нито негативно, което да кажа. Просто нямам какво да споделя като впечатление, защото не остави никакво такова у мен.

Leave a comment